24.1.11

saya mahu TERJUN!

Saat2 keserabutan fikiran sedang melanda. Hati rasa macam nak menjerit sekuat yang boleh. As usual. aku pretend cool walau dalam hati cam nak meletup, otak dah sakit fikir semua benda. Time2 serabut ni aku teringin sangat nak terjun dari tempat paling tinggi, mesti puas hati kan- tapi terjun yang selamat la, aku masih sayang kehidupan ni lagi hehehe. Apa yang menserabut kan aku? selagi nama manusia pasti ada masalah sendiri kan.

Kalau diberi peluang aku nak sangat buat benda ni.


PARAGLIDING

Kenapa? sebab aku suka tempat tinggi. Mungkin genetic kot coz my dad bekas komando bahagian paragliding ni. Time kecik2 dulu aku penah tengok abah buat persembahan time merdeka, Rasa nya since that time aku mula minat benda ni. Just tak ada peluang lagi je nak buat. Sebab minat sangat lepas SPM aku apply army semata2 nak ke bahagian ni, semua interview tu aku berjaya just 1 jek wat cita2 tu terkubut, umur! time tu aku baru berusia 17thn 7bulan 7hari, sangat la TUJUH! [sejak tu aku minat no 7..hahaha, tah la]

Perasaan berada kat tempat tinggi memang menyeramkan, tapi once dah berjaya terjun satu perasaan puas tak terkata pasti di rasai. Perasaan tu yang aku nak. Kalau ada peluang pasti aku tak akan lepas kan nya.


berdedai~

1 comment:

nora said...

beza lak dengan aq.... tapi aq teringin gak....... mesti best wat payung terjun tu.....
http://whatdou1.blogspot.com/2011/01/benda-yang-paling-aku-takut.html

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...