2.1.11

Good bye 2010 welcome 2011

khas buat semua

Olaaa~ lambat update blog untuk ucapkan HAPPY NEW YEAR for u all.

Sekejap nya 2010 berlalu. Apa azam tahun baru korg? azam tahun lepas dah tercapai semua ke?

Azam aku tahun 2010 mostly semua dah tercapai just 1 je yang x tercapai, walau itu spesis azam baki bawa ke depan still gak tak tercapai2... x dapek den nak nolong eh hehehe~

Tahun 2010 nie ada la beberapa list azam yang aku senarai kan termasuk spesis baki bawa ke depan tu, selagi tak dapat selagi tu la aku bawa sekali. Apa azam yang tak tercapai2 tu? rahsia...

Pengakhiran tahun 2010 agak menduga untuk aku, lagi 1 hari nak new year aku mengalami accident... syukur sangat tak cedera parah. Bila di kenang2 memang menakut kan, sehari sebelum tu aku melalut bukan2, sampai orang sekeliling pun naik takut, tapi syukur sekali lagi tahun 2010 bukan tahun terakhir aku di dunia Allah yang indah ini... Alhamdulillah~

Tapi itu membuat kan aku sedar sesuatu, dan aku akan berpegang pada itu.

HAPPY NEW YEAR SEMUA.... semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas. amin~



1 comment:

Anonymous said...

kretif nye wat kt cad. :D
slmt tahun baru

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...