1.10.13

Time Heal

     Setelah berabad (10 bulan) tak update blog,tetiba petang selasa yang meletihkan dan sakit belakang juga boring menunggu office-mate balik dari gym untuk pulang sama, aku pun meringan kan tangan untuk menaip. Acely ada sahabat aku ni tanya kenapa aku tak ber-blog lagi, ngeeee~ ingat tak ada yang nak baca :P

Aku sangat sebuk dengan kerja sampai kadang2 rasa masa terlalu cepat berlalu.

Pelbagai warna warni kehidupan berlaku dalam hidup aku yang biasa2 ni. Dari kawan rapat menjadi hilang dan bermaafan kembali sehingga kawan yang aku percaya telah aku buang jauh kepercayaan untuk dia malah aku rasa dengan dia, dia aku nak buang (okey..tu jahat)

TIME HEAL.................................................................................................... urmmmm~


Kamu rasa begitu?

Bagi aku, kamu tak membaik kerana masa cuma kamu belajar menerima dan menghilangkan rasa tak perlu untuk teruskan hidup. Kisah lama mesti masih ingat kan kecuali kalau korang hilang ingatan laaa~

 Aku lupakan semua kesakitan dalam masa singkat, dengan motivasi... "membazir masa sayang org yg tak sayang kita dan tak hargai kita"

Tapi now aku happy dengan life aku sekarang. Walau terlalu busy tapi semua membahagiakan.

"BUANG BENDA YANG MENYEDIAHKAN (negative) KAMU UNTUK TERUS RASA GEMBIRA (positive) DI HARI2"

“Hearts are breakable," Isabelle said. "And I think even when you heal, you're never what you were before".” 
― Cassandra ClareCity of Fallen Angels



No comments:

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...