11.10.13

Seketika


SOME PEOPLE COME JUST A MOMENT IN OUR LIVES BUT GIVE A BIG IMPACT.

Hadir seketika, berbual boleh kira berapa minit setiap kali, Call pun untuk kerja tapi tetiba dia menjadi special.

Mungkin semua start dengan perangan nya yang baik dan sopan dann...kuat menyakat aku.

Setiap kali dari kes2 tu, hari2 jadi indah.
penyakit parah nama nya.

Perasaan yang best, indah dan berbunga2.

Sampai hari ni aku masih ingat dia dan harap aku akan dapat terus berkawan dan seperti dulu dengan
dia, tapi memang tak la.

Perkenalan yang sekejap tu memang bagi kesan dalam hidup dan hati aku.

Dan aku berterima kasih sebab kemunculan dia buat hati aku happy kembali.

"Semoga awak gembira dan bahagia. Kalau betul kabar itu...semoga korang gembira hingga ke syurga"

(maksud nya: semua dah berakhir)

No comments:

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...