6.12.10

No. 558 sesi ke-7 majlis ke 73

CONVOCATION UiTM ke-73 sidang ke-7
(FSPU)


LEGA!!!

Kalau mampu aku nak je jerit sekuat hati "LEGAaaaaaa!!!" hah!


Muka ceria dan gembira masing2
(B.A Hons. Interior Architecture)


Sebagai student saat2 ni memang di tunggu2, dan sebagai aku... 4thn aku berlajar, kena maki hamun, menangis, tak tido, makan maggi, menghabiskan duit mak abah... saat2 ini memang aku tunggu2. Setelah tengok jerih payah mak abah cari duit untuk aku study aku b'cita2 nak buat mereka senyum bangga dan puas pada hari aku grad... dan, hajat aku termakbul.

Hanya Allah je tahu bertapa aku gembira melihat mereka teruja dan tersenyum lebar di hari tu. Hah! lega sangat.



Buah hati pengarang jantung ku <3
(Abah & Mak)


Hari tu bertambah indah lagi dgn kedatangan kawan2. Sebenar nya aku sangat terharu... hampir2 menitis kan air mata kegembiraan (tp wa cool beb~).

Hari tu aku dapat hadiah yang best2... 2 jambak bunga yang besar dari Anuar dan Kaklong, 2 kuntum roses dari Siah dan Lokman dan..... Handbag dari Afifi dan Farid (sgt x sangka!).

Oleh sebab aku memang manusia yang malang sebab susahhhhhhhhhhhh sangat nak dapat hadiah.. so hadiah2 dari mereka tu memang sangatttttttttt menggembira kan aku, di tambah ada di antara mereka yang dah balik kg tapi datang balik shh alam sb nak rai kan aku... cam aku kata tadi...cam nak nangis terharu huhu~ (seyes...terharu sangat)

Ini la mereka2 tu:


Afifi & Farid : die org bagi hadiah Handbag wooo~
(thx korang ^_^)

dari kiri : Lokman, Anuar, SAYA & Siah a.k.a Rohayu
(saya happy sangat sebab korang datang ^_^)


Now aku dah sempurnakan cita2 aku, dari kecik nak sgt masuk U, dah masuk U nak grad... dah abis study nak keje... now semua aku dah dapat, Aku dah kena cari cita2 baru... Hidup tanpa cita2 macam hidup tanpa harapan.

Ada rezeki aku nak sambung Master, tapi buat masa ni aku nak kerja dulu. Time belajar aku rasa jadi designer ni memeningkan...tapi bila dah kerja aku sangat suka bidang ni, rasanya memang akan lama aku di line ni di samping aku ada cita2 baru... apa itu? rahsia~ huhu



MARI TERUS MAJU ~



2 comments:

Anonymous said...

berbanyak2 tahniah!
hari yg seronok dlm hidup kan?
maaf x dpt dtg, tp hari tu ttp hari bahgia awk sbb ada parents dan kwn rapat awk ;)

ms.Eye said...

thanks awak... bahagia tp sedikit sedih sb geng2 dari part 1 x der t'masuk awk, rasa cm grad sorg2 jek :(

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...