15.11.10

Kamu Tag saya Jawap

"Once u have been tagged, u are supposed to write a note with 25 random things, fact, habit, or goal about u. At the end, choose 25 people to be tagged. U have to tagged the person who tagged you, If i tag u,

its because i want to know about u :) "


1. tak pernah risau tentang kegemukan atau rasa berdosa sb makan banyak, cz saya si kurus yg x b'peluang nak rasa gemuk.

2. Pink and Hijau akan menjadi color terakhir yang akan di pilih.

3. Lipas, Katak, Tikus, Labah2, Cicak, cacing bukan spesis mahluk yang saya geli.

4. Chocolate akan selalu ada dalam handbag saya.

5. Cerewet memilih barang, klu kat kedai tu leh b'jam2 pilih and selalu nya end up x beli apa2 pun.

6. Pernah pergi interview askar sebab b'cita2 nak jadi tentera bahagian payung terjun tapi tak dapat sebab tak cukup umur (17thn 7 bln 7 hari ).

7. Sangat suka waktu malam cz boleh tengok lampu2 and bintang.

8. Paling benci dan marah bila org puji saya cantik cz dari kecik org kate sy x lawo..so bile org kata sy cantik sy akan rasa org tu hina saya.

9. saya tak akan toleh kalau org panggil saya dgn cara buat bunyi macam tikus... "suwit...suwit.."

10. Pizza akan menjadi makanan terakhir yang akan di pilih.

11. Pencinta binatang terutama kucing and arnab, kalau dapat bela harimau pun best....

12. saya ada 2 mak dan 2 ayah, 1 parent kandung dan 1 parent susuan.

13. Pernah lemas kat air terjun sebab termasuk lubuk, fobia dgn air yang tak boleh nampak dasar nya., tapi giler kejap bila nampak laut, air terjun or tasik.

14. Kopi dan nestcafe akan membuat kan saya puyeng lalu saya akan lemau.

15. i'm not believe love at first sight, "tak kenal maka x cinta, klu x kenal cam ne nak cinta" kan~

16. Ayat2 jiwang boleh buat saya muntah, mengeman dan loya. Lelaki mulut manis tak boleh di percayai.

17. Layan semua range of music tp more pada electro.

18. Tak boleh pakai minyak wangi yang bau sebarangan cz nanti saya akan pening teruk.

19. saya suka jalan2, jalan2 dengan kaki ya... jalan sejauh mana pun saya sudi.

20. Bila marah saya makan, saya suka makan dan makan dan asik lapar dan lapar.

21. Saya geli pada orang yang asik sedawa dan makan berbunyi.

22. Walau nampak lemah lembut tapi gagah di dalam, tak mudah mengalah kalau buat apa2.

23. Tempat tinggi memang tempat paling di sukai, kalau dapat terjun lagi best.. (terjun yg selamat la)

24. Sangat suke b'kawan dengan org yang nampak misteri, pelik and low profile ala2 x der org nak kawan.

25. Saya tak suka apa yang org ramai suka,baik artis, jenama, orang atau pe2 pun, more prefer pada benda yang tak ada org suka.


sweet-ants, nie lah jawapan pada random 25 yang awk nak saya jawap tu, urmmmm.... 25 org yang nak di tag tu ramai sangat la, tak tahu nak tag sape...

so pada sape2 yang baca tag ni, sila la menjawap ek, nak gak tahu pasal korang ^_^

2 comments:

Anonymous said...

uishh dia ni suke tmpt tgi2 ke? x gayat ke? siap nk main payung terjin. agaggaa

awk ttp cantik di mata sy sbb awk ada personaliti tersendiri. i like <3

ms.Eye said...

tempat tinggi tu bg kepuasa kat sy huhu...

ngaaaa... malu pula~

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...