13.8.10

suka ini

sedang aku tercari2 web yg leh bukak lagu mp3 on9... semua sb aku dah maha bosan nak ulang2 lagu dalam senarai main (mp3) aku ni. pe tak nye, kat umah dengar lagu tu..kat ofiz pun. so pagi2 time kat ofiz aku pun cari la web yang ne tau leh main kan mp3 tanpa kite pilih nak dengar lagu pe, ala2 cam radio [tp x nak dengar orang bercakap]

datang la ofizmet aku ni and bg software dari china..die amik time die ke taiwan. ia nya on9 and hari2 ada senarai lagu2 baru dari china, Korea, jepun and owang puteh. boleh di kate kan semua artis ada dalam ni. sebagai contoh lagu Beyonce je ada dekat 7ratus (kwn aku mmg peminat setia Beyonce) and boleh download.

cuma ada satu masalah........... benda alah ni tulis cina, so...kwn aku yg berbangsa cina ni pun tunjuk la nak ne tekan pe...tp selepas seharian dgn benda ni, aku rasa function die sama jek dgn winamp. walau pun x faham tp aku berjaya gak meng-explore huhu...



ini la die bila kat pc aku, tulisan mandrin tu tetibe jadi tulisan x di fahami [wat2 faham jek la]

layout nye pun comel2.. [ke ai~]
yang best nye... dah siap dengan lyrics lagi... boleh la karaoke sesama wiiiiii~
tu la xtvt aku ketika keboringan duduk sorang2 kat bilik yang b'warna putih ini...

No comments:

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...