20.8.10

apa aku fikir...

gloomy...gloomy day~

mode: bad
feeling: numb
xtvt: crying

haih~ aku benci waktu sekarang, aku benci rasa nie. cari2 tapi dalam diam buat aku sakit tapi tak berani tunjuk. Banyak yang aku nak cerita tapi tak mampu. banyak yang aku nak kongsi tapi malu. semua di biar cam tu je dengan harapan esok ia hilang. dalam masa ni tak ada yang kurang.

satu usaha aku sekarang hanya demi 1 sebab. perbaiki kelemahan demi 1 benda. aku harap satu hari nanti bila tiba masa ia di perlukan aku dapat buat apa yang patut lebih baik dari apa yang aku pernah buat untuk diri sendiri beberapa bulan lepas.

cuba lihat satu sudut, cuba fikir satu benda... aku. manusia bodoh yang cuba berusaha tapi tak kan pernah bagi ia nampak.

hasilnya buat pertama kali, dalam beberapa jam.......................................



antara kerja pra-persekolahan 3dmax

saya bukan pakar , tapi saya happy.

"kerana"

saya tahu tujuan saya akan berhasil bila tiba masa nya.

1 comment:

Anonymous said...

ok la tu keje tu utk pmulaan..
berusaha!

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...