24.8.09

lain yg di harap lain yg datang

besa la setiap org der seswatu yg di sukai, aku pun sama gak. lama dah aku suka benda ni (benda ke? haha) boleh kata dekat 2thn la. aku penah nangis dan berusaha tuk dapat kan benda tu. sampai 1 ari ni aku dapat cerita2 yg x best. ala...sebenar nya aku tahu memang mustahil nak dapat tp aku dah suka so x leh wat pe. nak kata x berusaha lupa kan jek niat tu x juga, cam2 aku wat bg aku tawar hati tp x leh. finaly aku decided nak berusaha so klu x dpt pun puas hati (puas ati la sgt~) leh kata until now tu semua angan2 jek (kesian deh loh~). tp baru2 ni dan until now aku dah b'jaya anggap die kwn jek (yeah~) so pe die wat pun aku dh x rs pe2 (menakjubkan!)

baru2 ni der lak benda baru datang, hari2 menghantui hidup aku... aku x minta pun. nak kata aku layan x juga, aku bkn jenis yg suka layan sb aku ni sombong (tu sb x der bf hahaha). aku x suke layan org yg nk usha aku, aku ni... leh di kata x p'caya luv at 1st sign. aku gak bkn org yg sng2 nk jatuh cinta dan terima org sng2 jek dan x kan terima org tu just sb nak try bg die peluang (bkn memilih). die kata die suka org yg ssh nak dpt (aku x suke ayt tu, cm x leh d p'cayai). tp die kata gak jgn jual mahal sgt nnt x der org nak (sury benda tu x effect).
baru kenal 1bln dah mengharap lebih, cm x logik jek...

der sesuatu yg org x tahu sal aku, aku pun x faham nape aku cm ni tp tu la aku. tp kadang2 aku t'fikir mayB pe yg aku rs sm cm pe yg org tu rs (rimas). tp sebenar nya aku gembira dgn hidup aku sekarang tanpa share dgn org lain yg bkn family aku. aku der kwn2 yg fun, aku der family yg syg aku, aku der impian dan aku der target sebelum aku cari benda yg org nak kan (cinta). bkn sb aku der bad memory tp semua sb aku mmg x nak. sesuka mana pun aku kat die aku tak pergi jauh sb aku x nak "couple". (giler hahaha), tu sb aku x penah ckp sendiri aku suke die.

dan yg paling pelik... aku takut bile der org (lelaki) suke aku (tah nape tah). sejauh boleh aku lari dari org tu. tp aku x kan tinggal kan org yg sentiasa wat aku senang dan comfort.. cm der sorg tu, setiap aku sedih die selalu teman aku nangis, setiap aku nak ketawa die ader tuk gelak sm2 n setiap ada problem die sudi nak dengar. lagi pun die selalu ada bila aku perlu (kadang2 tetibe call time aku bad mood cm tau2 jek) thx sb ada time tu (senyum tuk die~).

pe yg aku p'lu ckp kt die? impian die tinggi tuk aku, tuk jd isteri die? wah~ aku x fikir sal kawen la... kite muda lagi kot~. aku jadi serba salah... pening bila di fikir kan. berdepan dgn org yg x faham erti give up ni penat. dah 2 kali tolak pun x mengalah beb... cm ne ni....help me!!!

3 comments:

Anonymous said...

senang je, tepuk dada tanya hati. adakah awk juga mnyukainya?
betul la, jgn ingt pkara lama.mmg cinta x boleh dpaksa...cuma 1, bdoa je smoga 1 hari nti ada prince charming dtg menjelma dgn seribu harapan dan cinta tulus ikhlas...
baik bertemu ats mata bertentang mata. bukan mata bertentang screen komputer (gmbar) =)
smoga kita bertemu insan yg mampu mbahagiakan kita...seikhlas hati.xpe lambat2, jgn main rembat je...

ms.Eye said...

sy x p'cy cinta screen computer ni. yup! ne leh paksa2 kan~ sal jodoh ni mmg x leh tangkap muat, stakat kenal kejap x leh wat decision.
thx :)

nora said...

lame tak lame post nie tapi aq nak komen gak.... orang kate kolo dah jodoh... lari cam ne pon... 1000 kali aq tolak cinta die pon n last2 kiteorang kawen jugak... ko maklum sgt kan sape laki aq... orang kate jangan mudah percaya dgn lelaki.. tapi aq terima die bukan sbb aq percaya je dgn die... tapi aq percaya dgn Allah... semua yg berlaku ade sbb... pilih lah jodoh betul2... jgn main pick up je sape2 yang dtg dlm hidup ko... mintak lah Allah pilihkan... wei... buang la kate laluan nak post komen nie... menyemak je... nak komen pon leceh...

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...