19.7.10

Rahsia kata nya

sangat terbuku dalam hati. Geram... geram...geram sangat (pura2 senyum)

weh! apa yang nak di rahsia sangat? setip kali nak keluar dengan aku mesti kau suruh rahsia kan dari mereka. (sangat perahsia org nya...)

aku tahu aku tak cantik, kau malu kan? (anugerah Allah kottt~)

dari dulu aku diam kan je tapi bila di fikir2 sakit hati beb... entah kenapa rasa terhina lak. apa yang tak kena sampai perlu di rahsia kan?

owh~ mungkin kerana kau artis popular, semua akan terpapar dalam akhbar dan jadi gosip hangat ya? (artis la sangat....)

jahat kan kau.

baiklah, semua akan terus jadi rahsia, rahsia kite selamanya dan selama mana kau nak sorok kan.


I-city, Shah Alam

thx for the good memory ^_^ (kejap je marah aku ni~)

4 comments:

ZACK ENTRY said...

tak pernah pegi i-city lagi..adesss



koleksi terbaik punya

ms.Eye said...

agak menarik tmpt tu~
tp klu agak2 mate ade masalah rabun cahaya or silau tu x yah la gie nanti sakit mate je... ;P

Anonymous said...

oohh ict ke ingt marah kt sape..hihihi

pssst sy pon x pnh g even dok s.alm..
jgn gtau sape2 adesss malu

ms.Eye said...

bukan marah kat ICT tp org yg bwk g tu... RAHSIA sssshhhh~

x penah gie lagi? isk~ isk~

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...