18.3.10

Computer oh Monitor

New an3 setelah beberapa bulan aku x update... semua sebab Pc still dlm ICU.

Beberapa hari lepas hospital tempat CPU aku di masuk kan tu pun call. Berkobar2 la aku gie sana untuk jemput CPU aku tu pulang... hati jangan kata...happy betul. dah dekat 3bln aku guna laptop org.. dari laptop kak nina (s2diomate), asnini (housemate) sampai la laprop anuar... malu sebenar nya pinjam barang orang ni, tapi x leh elak sebab aku ngah final sem sekarang.


(muka bangga_senyum sampai telinga)

Dengan muka gembira dan senyum sampai ke telinga aku pun terus la pasang CPU yg baru jek sembuh tu. (berkobar2 nih~). okeh! semua wayar dah siap di pasang... lengkap lah! jom onn suis!!! poooom!!!! (terkerut kening kejap) haaaa!!! api apa tu???

cube teka~

haaaa~ bukan CPU yg baru sehat yg rosak...tapi Monitor lak yg terbakar. apa salah aku? x baca bismillah time pasang? oooo~ tidak...aku sentiasa berhati2 klu nak happy sebab takut jadi cam ni la, tapi jadi gak... damn!!!


(arghhhhh!!! tarik kulit muka sambil jerit mengilai2)

(monitor peti sejuk- terbakar pula)

sekarang aku kena kumpul duit untuk beli monitor baru lak. ader la dalam beberapa jam aku terfikir pasal la aku ni malang sangat, tapi after beberapa jam aku mula fikir positif... DUGAAN FINAL SEM. owhhh~ berat tul dugaan ni. computer tu benda paling penting... cam ne aku nak wat keje? klu nak g CC pun bukan ada 3Dmax or schetchup...or Autocadd...


(uhuuu~ monitor flat screen pujaan)

selamat meminjam kembali (benci~)

final pun dah x lama lagi jek... aku just doa aku sempat buat semua nya dan sangat berharap org2 x bosan dengan kesusahan aku dan sentiasa sanggup tolong aku.


(final presentation 08- lagi 56 hari je.... wuhuuuu~)

jasa baik die org mmg berharga tul tuk aku buat masa ni...

2 comments:

Anonymous said...

dugaan...
semoga tabah di sem ini ye!
chayookk!!!

lemangku said...

kesian ainun..

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...