15.10.09

ko Tag aku jawab

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
:: makanan tengahari kat hani sup utara seksyen 9

2. Apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
:: family + fwenz + money

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
:: kat umah parent ku di JB [home sweet home]

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
:: doa untuk sehingga hujung hayat... wink~

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
:: x sure...[confuse with my self] cinta ni indah dan menyakit kan

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
:: restoran cinta sayang...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
:: seBUKU roti serunding

8. Apakah nama penuh kamu??
:: a.k.u lah bte itu

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
; dua2 pun rapat... biasa la bergantung pada cerita yg nk d share.

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
:: sape ek? tah la... x der yg aku rasa nak sangat jumpa sekarang.

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
:: lapan????
1- dayah
2- dill
3- siah
4- pokok
5- jeeb jaab
6- zulhelmy
7- bai

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
:: sudah tentu, sejak dah der mesin basuh ni x yah la antar dobi lagi...

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
:: taman permainan depan KLCC tp time mlm2... indah nye klcc mlm2 [kenangan kt situ pun indah :P]

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
:: syg ko, si tinggi, mana spek ko ilang?, x reti2 gie klinik..., ko best!

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
:: internet
:: makan, makan, n makan
:: duit [duit2 di mana ko duit?]
:: reading blog
:: merayau mlm2 tngok lampu
:: lagu china yg x faham tp layan~
:: lepak, hang out dgn dak2 giler yg asik wat aku ketawa smbil menghanjing org :P
:: kucing... sgt rindu tomat

16. Pelukan atau ciuman??
:: pelempang nak? aku mmg x suke org peluk or cium aku..wuhahah sorry la~

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
:: ha! ... haa..tu la p'kataan tu


18. 8 buah buku yang paling baru di baca??-
:: 8?! nape x tny 18 ke... 88 ke... selain buku2 design aku baca artikel internet jek~

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
:: semua lagu yg der dlm senarai lagu2 baru aku ni ha la... selain tu lagu kat radio, dah dejay tu mmg akn ulang2 kan~

20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
:: si pembaca xtvt x b'faedah aku ni... selamat mencuba!

2 comments:

Anonymous said...

alamak dah tbace kene tag jugak ker???

ms.Eye said...

ahaaa!!! pe lg jawap la ye~

karutan lelain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...